tisdag 6 november 2012

GAAAH!

Fick äntligen ett meddela om att mitt HM paket med mina efterlängtade skor hade anlänt till R-kiosken. Redan det vållade lite problem, då det visade sig att det var rätt svårt för mig att hitta till rätt kiosk. När jag väl i kylan hittade rätt, gick jag gladeligen och sökte dem. Sedan hann jag bara innanför dörren innan jag slet upp paketet.

Och där fanns, tja, ett par herr-skor i storlek 44. Inte de efterlängtade festskorna i storlek 40. Besvikelsen alltså. Jag som redan hade planerat ut lördags outfiten. Måste bara tänka om med det och tänker definitivt skicka mejl till HM.
Han som har fått mina skor istället för dem han beställde är säkert lika lycklig som jag i den här situationen....

Irritationen ALLTSÅ. 


Här har ni sko-jäveln. 

1 kommentar:

  1. Ja förstår dej perfekt! Beställde två veckor sedan skor o kläder från nelly o ännu heller har ja int hört någå om dom!!! 2-5 arkipäivää in my ass! Skicka också klagomail åt dom o dom bara förklara att dom där andra skorna ja beställde int fanns i förråde! Liiiite arg ja blev då när dom fan int kund meddela de tidigare! Had planera på att ha klänningen nu på lördagen på dop... Nelly.com är INT min favorit just nu!

    SvaraRadera